Płatność za kliknięcia

29 List

Aby PPC (pay per click), by odnieść sukces, musi być win / win scenariusz zarówno dla właściciela jak i dla Google. Jeśli reklama nie jest dowodem na znaczenie, a zatem nie wywołuje pozytywny CTR (współczynnik klikalności) nikt nie korzyści.

Aby na wynikach wyszukiwania reklamy do osiągnięcia, „Wynik Jakości”, jest ona obliczana na podstawie pomiaru jej przed kilku czynników.Kilka podstawowych pytań, na które należy odpowiedzieć podczas obliczania wynik to:

Jakie jest oczekiwane CTR reklamy?
Landing Page jest wystąpić pozytywna?
Jakie znaczenie ma reklama ogólna?

Jeśli chodzi o szacowanie CTR, przewidywania jest co do prawdopodobieństwa, że reklama będzie się kliknął w odniesieniu do konkretnego hasła. Ta ocena może pójść z powyżej średniej do poniżej średniej, a zależy od porównań dokonanych na historii tego słowa w stosunku do innych podobnych słów kluczowych.

Dodaj komentarz